Hae käyttöösi NordCredit Joustoluotto

Joustoluotto on jopa 3000 euron luottoraja, jonka voi maksaa takaisin pienissä kuukausierissä!

HAE LAINAA

Luottoraja 2000–3000 €. Kuukausikorko 5 %. Nostoprovisio 14 %. Luoton nimelliskorko: 60 %. Luottosopimuksen kesto: Jatkuva luotto. Tyypillisen 2000 euron 12 kk luoton todellinen vuosikorko on 135,62 %, takaisin maksettava summa 3086,91 €. Tyypillinen lyhennysohjelman mukainen maksuaika 2000 € luottorajalle 12 kk käyttäen tasaerälyhennystä. Luoton takaisinmaksuaika 3-34 kk.

Saat rahat nopeasti tilillesi!

Lainahakemus on helppo ja vaivaton. Sen täyttäminen vie ainoastaan muutaman minuutin.

1. Täytä lainahakemus

Lainahakemuksen täyttäminen on helppoa ja se onnistuu laitteella kuin laitteella. Hakemuksen täyttämisessä kestää vain pari minuuttia!

2. Vahvista tulotietosi

Tulotietojen vahvistaminen onnistuu napin painalluksella kätevän Instantor-palvelun kautta. Voit myös lähettää palkkakuittisi esimerkiksi sähköpostilla tai WhatsApp-viestillä.

3. Rahat ovat tililläsi!

Kun lähetät hakemuksen, se siirtyy välittömästi käsiteltäväksi. Hakemuksen käsittelyssä kestää 5-15 min. Rahat siirretään välittömästi tilillesi!

Joustoluottotililtä voi tehdä nostoja helposti läpi vuorokauden

Tee nosto Omilla sivuilla

Kirjaudu asiakaspaneeliin Kirjaudu-linkin kautta ja tee nostoja netissä

Tee nosto tekstiviestillä

Tee nostoja lähettämällä viesti LA LAINASUMMA numeroon 16211

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet vastauksia useimmin mietityttäviin kysymyksiin

Voinko muuttaa laskutuspäivää tai eräpäivää?

NordCredit Joustoluotto -asiakkaana sinun on mahdollista muuttaa laskutuspäivää sekä siirtää eräpäivää enintään kahdella viikolla. Ennalta määritettyjen maksuaikataulujen mukaisissa pika- ja kulutusluotoissa tämä ei ole valitettavasti mahdollista.

Laskutus- ja eräpäivän muutoksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lainasto.fi tai soittamalla numeroon 09 427 05044 (pvm/mpm).

Tarvitseeko lainahakemukseen lähettää liitteitä?

NordCredit Joustoluottoa ja Kulutusluottoa hakiessa tulee vahvistaa tulotiedot. 100–400 euron kokoista Pikalainaa hakiessa niitä ei vahvisteta eli sitä voi hakea ilman liitteiden toimittamista.

Tulotietojen vahvistuksen tarkoituksena on varmistaa, että laina myönnetään vastuullisesti maksukykyisille asiakkaille.

Jos et ole käyttänyt Instantor-palvelua, tulotietojen vahvistus tapahtuu lähettämällä kuva tai kopio yhdestä seuraavista:

  • Viimeisimmästä palkkakuitistasi
  • Eläkepäätöksestäsi
  • Tiliotteestasi viimeiseltä kolmelta kuukaudelta
  • Viimeisimmästä vahvistetusta verotuspäätöksestäsi: tämä vaihtoehto koskee vain henkilöitä, jotka eivät saa säännöllistä palkkalaskelmaa, eli esimerkiksi yrittäjiä ja maanviljelijöitä

Kuka on lainanmyöntäjä?

Lainanmyöntäjänä toimii monipuolisia rahoitusratkaisuja tarjoava suomalainen Lainasto Oy. Y-tunnuksemme on 2382033-5. Lainasto Oy on rekisteröity Etelä-Suomen aluehallintoviraston ylläpitämään luotonantajarekisteriin.

Voinko hoitaa toisen henkilön laina-asioita?

Toisen henkilön raha-asioiden hoitamiseen tarvitset valtakirjan, jolla sinut on valtuutettu saamaan tietoja toisen henkilön lainasta ja hoitamaan hänen asioitaan. Valtuutus voidaan antaa puhelimitse tai voit toimittaa meille allekirjoitetun valtakirjan.

Haluan perua lainan, mitä teen?

Voit peruuttaa sopimuksen 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimispäivämäärästä. Yksittäisiä nostoja ei voi perua. Pyydämme ilmoittamaan peruutuksesta asiakaspalveluumme kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lainasto.fi tai toimittamalla siitä tiedon osoitteeseen Lainasto Oy, Kristiinankatu 3 B, 20100 Turku.

Kerro peruutusilmoituksessa nimesi, henkilötunnuksesi sekä milloin maksat takaisin tekemäsi nostot. Näin asiakaspalvelumme voi laskea takaisinmaksettavan summan. Maksu tulee suorittaa viimeistään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta. Jos rahoja ei palauteta 30 vuorokauden kuluessa, peruuttaminen raukeaa ja alkuperäinen sopimus astuu voimaan.

Voinko hakea lainaa tekstiviestillä?

Voit tehdä joustoluotolta nostoja tekstiviestillä, mutta alkuperäinen lainahakemus on lähetettävä aina internetpalvelumme kautta.

Miksi nostoni ei onnistu?

Tarkista, että kaikki laskusi ovat ajan tasalla. Myöhässä oleva lasku estää uuden noston tekemisen. Myös luottorajasi voi olla käytetty. Nämä kaikki voit tarkistaa Omilta Sivuiltasi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkista myös, että lähettämäsi tekstiviesti on muodossa LA NOSTOSUMMA (esim. LA 200) ja lähetit sen numeroon 16211.

Mikä on luoton korko?

Pikalainan nimelliskorko on 28,6 % ja todellinen vuosikorko 48,90 %

NordCredit Joustoluoton nimelliskorko on 60 %. Luoton todellinen vuosikorko riippuu nostettavasta luoton määrästä ja takaisinmaksuerien määristä. Tyypillisen 2 000 euron ja 12 kk luoton todellinen vuosikorko on 135,62 %, jolloin takaisin maksettava summa on 3 086,91 €.

Kulutusluoton nimellinen kuukausikorko on 3,43 % ja nimellinen vuosikorko 41,16 %. Lainan KSL:n mukainen todellinen vuosikorko määräytyy takaisinmaksuajan ja lainasumman perusteella. Se ilmoitetaan lainaa hakiessa.

Miten haen lainaa?

Kirjaudu verkkopankkitunnuksillasi turvallisesti sisään lainapalveluun. Syötä tunnistautumisen jälkeen yhteys- ja taloustietosi. Ennen hakemuksen lähettämistä voit vielä vahvistaa tulotietosi käyttämällä Instantor-palvelua tai liittämällä tulotositteesi hakemukseen. Pikalainaa hakiessa ei tarvitse toimittaa tulotietoja.

Voimassa olevalta NordCredit Joustoluotto -lainasopimukselta voit tehdä nostoja Omilla Sivuilla tai lähettämällä tekstiviestin LA NOSTOSUMMA (esim. LA 200) numeroon 16211.

Voinko saada laskun sähköpostiini paperilaskun sijaan?

Kyllä. Laskut on mahdollista saada myös sähköpostitse. Sähköisen laskutustavan valitsemisen jälkeen perinteistä paperilaskua ei lähetetä kotiin vaan lasku toimitetaan ainoastaan sähköisessä muodossa.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että mahdolliset muistutuslaskut lähetetään aina postitse.

Maksoin kuukausieräni ennen kuin sain laskuni, pitääkö lasku vielä maksaa?

Jos olet maksanut laskusi ennen kuin laskutuskausi on päättynyt, lyhentää maksu avointa velkasaldoasi, mutta lasku pitää vielä maksaa. Lasku lähetetään aina 14 vuorokautta ennen eräpäivää, joten laskutuskausi päättyy ennen tätä. Voit aina tarkistaa tilanteen asiakaspalvelustamme.

Mihin voin toimittaa lainahakemuksen liitteet?

Huomaathan, että voit vahvistaa tulotietosi ilman käsittelyviivettä käyttämällä Instantor-palvelua.

Voit lähettää kuvan tai kopion seuraavilla tavoilla:

  • Suoraan lainahakemuslomakkeella
  • Sivun www.lainasto.fi/lataa kautta
  • Sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@lainasto.fi
  • Kuvaviestinä numeroon +358 44 560 5506
  • WhatsApp-viestinä numeroon +358 44 560 5506
  • Postitse osoitteeseen Lainasto Oy, Kristiinankatu 3 B, 20100 Turku

Yhteystietoni ovat muuttuneet, pitääkö minun ilmoittaa siitä?

Kyllä. Yhteystietomuutokset (osoite, puhelinnumero, sähköposti) tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@lainasto.fi.

Miten saan lainakiellon?

Lainakielto haetaan toimittamalla ilmoitus asiasta joko sähköpostitse (asiakaspalvelu@lainasto.fi) tai postitse (Lainasto Oy, Kristiinankatu 3 B, 20100 Turku). Ilmoituksen tulee sisältää tarkat henkilötietosi.

Mitkä ovat myöhästyneen maksun tai maksamattoman laskun seuraukset?

Maksuvaikeuksissa kannattaa aina ottaa yhteyttä laskuttajaan ja neuvotella takaisinmaksun vaihtoehdoista. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@lainasto.fi tai puhelimitse 09 427 05044 (pvm/mpm).

Mikäli laskusi jää maksamatta, on kysymys sopimusrikkomuksesta. Kun laskusi maksu on viivästynyt, voidaan maksamattomasta laskusta periä korkolain mukaisesti viivästyskorkoa sekä perintälain mukaisesti muistutus- ja perintäkuluja. Lähetämme maksumuistutuksen 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä. Mikäli se on maksamatta maksumuistutuksen eräpäivänä, siirrämme avoimen lainan perintään.

Milloin nostot maksetaan?

Kun olet saanut myönteisen lainapäätöksen, maksamme valitsemasi nostosumman ilmoittamallesi pankkitilille välittömästi. Rahat siirtyvät samana päivänä Aktian, Danske Bankin, Nordean, Osuuspankin, POP-Pankin ja Säästöpankin tileille. Muiden pankkien tileille rahojen siirto vie 1–3 pankkipäivää.

NordCredit Joustoluotto -asiakkaana voit tehdä nostoja milloin ja missä tahansa.

Huomioithan, että toisinaan pankkipalveluissa ilmenee viivettä tai ongelmia, jotka vaikuttavat myös meidän palveluihimme.

Mitä kuluja luoton käyttämisestä aiheutuu?

Pikalainan osalta lainan nostamisesta peritään toimitusmaksu. Pikalainan kustannukset lainasummittain:

LainasummaToimitusmaksuKorkoKulut yht.
100 €15 €22,50 €37,50 €
200 €30 €45 €75 €
300 €45 €67,50 €112,50 €
400 €60 €90 €150 €

NordCredit Joustoluoton jokaisesta nostosta peritään 14 % nostoprovisio. 5 % kuukausikorko alkaa kertyä sinä päivänä, kun nostettu luotto on annettu pankille siirrettäväksi luotonsaajan pankkitilille.

Kulutusluotossa kustannuksina tulee luotonhoitomaksu 9,90 euroa/kk sekä järjestelypalkkio 10 % lainasummasta. Nimellinen kuukausikorko on 3,43 % alkaa kertyä sinä päivänä, kun nostettu luotto on annettu pankille siirrettäväksi luotonsaajan pankkitilille.

Miten laina maksetaan takaisin?

Pikalainan ja Kulutusluoton asiakkaana saat lainanottoa seuraavana päivänä laskun, jolta näet eriteltynä maksutaulukon ja lainalyhennyksien maksutiedot. NordCredit Joustoluotto -asiakkaille lasku lähetetään sopimuksen mukaan kerran kuukaudessa, vähintään 14 vuorokautta ennen eräpäivää. Laskun saadessasi voit valita, maksatko laskun kertamaksuna vai käytätkö osamaksuvaihtoehtoa. Jos valitset osamaksun, minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuukauden laskutusjaksolle korkoa 5 %.

Voit maksaa eriä myös ennakkoon. Luoton ajantasaisen takaisinmaksettavan loppusumman saat asiakaspalvelustamme: puh. 09 427 05044 (pvm/mpm) tai asiakaspalvelu@lainasto.fi.

En ole saanut laskuani, pitääkö minun silti maksaa se?

Kyllä. Mikäli et ole saanut laskua, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Laskun puuttuminen ei oikeuta lainan maksamatta jättämiseen.

Jos olet valinnut sähköpostilaskutuksen, tarkista aina myös sähköpostisi roskapostilaatikko, ettei lasku ole suodattanut sinne.

Milloin saan lainapäätöksen?

Lainahakemuksen voi jättää mihin vuorokauden aikaan tahansa, viikon jokaisena päivänä. Kun olet täyttänyt lainahakemuksen loppuun saakka huolellisesti, saat lainapäätöksen viipymättä palvelumme aukioloaikoina eli ma–pe klo 8–22 ja la–su klo 12–20.

Maksamme ensimmäisen nostosi ilmoittamallesi pankkitilille heti tehtyämme myönteisen lainapäätöksen.

Lainaehtomme tuodaan ilmi reilusti

Haluamme, että luotonhaku on aina reilua. Siksi tuomme lainaehtomme avoimesti esiin.

Luottamus syntyy pala kerrallaan. Meillä luottamus on syntynyt satojen tuhansien myönnettyjen luottojen ja vastaanotettujen sijoituksien myötä. Tästä luottamuksesta pidämme kiinni jokapäiväisessä toiminnassamme.


Vastuullisuus on yksi keinoistamme rakentaa luottamusta. Myönnämme luottomme varmistaen aina hakijan todellisen maksukyvyn, koska tämä on kaikkien etu.

Joustoluotto joustaa tarpeidesi mukaisesti!

Joustoluotto on todella joustava laina, jossa saat käyttöösi oman 2000-3000 euron luottorajan. Nostojen tekeminen luottorajalta tapahtuu täysin sinun tarpeidesi mukaan. Voit nostaa kerralla pienemmän summan, koko summan, tai mitä tahansa siltä väliltä. Käyttäessäsi luottorajaa, sinulla on valta tehdä mitä haluat.

Joustoluottoa lyhennetään pienissä kuukausierissä, jotka ovat tiedossasi tarkasti etukäteen. Kuukausierät ovat 2000 euron luottorajalle aina maksimissaan 160 euroa. Voit tietenkin lyhentää myös enemmän kerralla, mutta siitäkin huolimatta, voit olla varma, ettei sinun tarvitse maksaa isoja eriä, jos et niin halua.

Joustoluotossa luottorajasi kasvaa aina takaisinmaksujesi mukaisesti. Kyseessä on siis jatkuva luotto, jossa käytettävissä oleva luoton määrä vaihtelee takaisinmaksujen ja nostojen mukaan. Mutta älä huoli, maksat tietenkin aina vain käytöstä, joten et tule koskaan maksaneeksi turhasta.

Käytännössä Joustoluotto on siis kuin luottokortti, mutta ilman pitkiä käsittely- ja odotteluaikoja.

Joustoluottoa haetaan netin kautta turvallisella ja vaivattomalla lainahakemuksella. Hakemuksen täyttäminen alkaa verkkopankki- tai mobiilivarmennetunnistautumisella.

Tämän jälkeen sinulta pyydetään tavanomaisia, mutta lainapäätöksen kannalta oleellisia, henkilö-, työ- ja koulutustietoja.

Tietojen syöttämisen jälkeen sinua pyydetään vielä vahvistamaan tulotietosi, koska jokaisen vastuullisen luotonantajan täytyy varmistua asiakkaansa todellisesta maksukyvystä. Tulotietojen vahvistaminen vie ainoastaan muutaman minuutin, koska vaihe on tehty todella vaivattomaksi.

Lainahakemuksesi käsitellään asiakaspalvelun aukioloaikoina lähes välittömästi. Saat siis rahasi tilillesi jopa viidessä minuutissa hakemuksen jättämisestä.

Hyväksytyn lainahakemuksen jälkeen sinulla on luottoraja aina käytössäsi, eikä sinun tarvitse täyttää uusia lainahakemuksia.